Moj prvi triatlon - poročilo Brane Vrhovšek


Moj prvi triatlon  - Triatlon Zagreb Open 2012 (supersprint)

Tako, pa se je le zgodil moj prvi triatlon. Plan izvedbe je bil šele konec poletja, ker sem prej želel  izboljšati še plavanje. Vendar so me moji prijatelji pregovorili, da je treba začeti čim prej, saj me drugače lahko še popusti začetna vnema.
Foto: TK Krško, Brane Vrhovšek - prvi triatlonski nastop in prva medalja

Že teden pred začetkom triatlona v Zagrebu sva se z Miranom pogovarjala, da bi šel na supersprint v Zagreb, vendar sem »mencal« z potrditvijo in sem mu šele v petek sporočil, da grem. Po prihodu ob 8:20 uri na prizorišče tekme, sem se najprej prijavil in počasi odšel do avtomobila, kjer se veselo pogovarjamo in se odpravljamo na jutranjo kavo, vendar me pred tem Miran vpraša kdaj imam start. Jaz, začetnik seveda nimam pojma in grem preverit. Gospa na prijavah mi pove, da ob devetih. Pomislil sem, da ne slišim dobro. Ja, ob devetih….kriza. Stečem do avta in sledi super hitra priprava na tekmo. Prvič oblačim triatlonski dres, zraven poslušam navodila za menjave disciplin. Skoraj pozabim na plavalna očala. Skratka, zmeda v glavi. Še enkrat hvala Miranu in Igorju za vso pomoč.

Že stojim v jezeru na Jarunu in čakam na začetek plavanja (375 m). Voda je bila prijetno topla, ampak jaz imam mešane občutke. Slišim sodnikov žvižg in začetek. Začnem plavati kravl in čutim razne udarce z vseh strani. Nekajkrat spijem vodo, se malo davim, začne me že  dajati panika in sklenem, da se bo treba umiriti in začnem v zadnjem delu plavati »žabco«. Potem pa po stopnicah ven in menjava na kolo. Zatakne se mi pri obuvanju v čevlje, vendar počasi gre. Miran je dejal, da sem bil tako hiter, da bi lahko še »pomalcal«. Na kolesu mi je bilo kar prijetno in nisem trpel. Nato pa še menjava za tek. Uf,  kako je bilo težko začeti teči. Med samim tekom se mi je zgodila še napaka in sem tek  podaljšal za dodatnih 600m. Po prihodu v cilj je sledilo pravo olajšanje. Potem sem začel uživati ob spremljanju pravih triatloncev na olimpijskem triatlonu in seveda ob zasluženem pivu. Po pregledu rezultatov sem ugotovil, da sem celo tretji v kategoriji. Noro, še medaljo bom dobil. Bilo je smeha in občutki po prvem triatlonu so bili res dobri.
Preden sem napisal to poročilo sem se udeležil že svojega drugega triatlona - triatlona za vsakogar v Kamniku in pridobil spet nove izkušnje. Seveda sem tudi tu delal napake, predvsem na kolesu, saj sem po nepotrebnem odvozil dodatni krog in  minute so šle po zlu. Bil sem malo razočaran, a sem se hitro potolažil z mislijo, da sem  vendarle začetnik.
Vidim, da me je prijelo in že razmišljam o razdalji sprint. Mogoče sem že s podaljški na teku in kolesu se pripravljal na sprintJ.
Triatlon je res nekaj posebnega. Trpiš, ampak…med tekmo uživaš, še posebej pa ob prihodu c ciljJ.

Športni pozdrav!

Branko Vrhovšek