Ironman 70.3 Zeel am See - Brane Vrhovšek

Poročilo s tekme - Branko Vrhovšek

Pretekli vikend, 31.08.2014 sem se udeležil tekme na polovični razdalji IM serije 70.3, ki je potekala v avstrijskem kraju Zell am See.
Tudi v letu 2014, sem si zadal cilj, da uspešno opravim vsaj en polovični ironman. Tako sem se v mesecu aprilu prijavil na omenjeno tekmo. Priprave so potekale po mojem običajnem planu. Letos imam predvsem primanjkljaj km na kolesu. Vzrok je letošnje vreme in pomanjkanje časa.
Na tekmo sem v družinskem krogu odpravil že v petek zvečer z najetim avtodomom. Po prihodu, smo se nastanili v avtokampu. V samem kraju je bilo vse v znamenju tekme, kar mi je povzročilo še dodatno vznemirjanje. V soboto dopoldne sem opravil registracijo in popoldne vnos kolesa in ostale opreme v menjalni prostor. Sama organizacije me je navdušila.

V nedeljo sem se zbudil že ob šestih in ob sedmih sem z avtodomom parkiral v neposredni bližini dogodka. Štart tekme je bil ob desetih z desetminutnimi zamiki po kategorijah. Moram priznati, da me je na samem štartu dajala kar poštena trema. Predvsem sem se bal plavanja v takšni množici. Po zaključku plavanja sem ugotovil, da sem imel še veliko rezerve in sem šel preveč boječe v jezero. Kolesarska trasa je bila zelo razgibana in letos v enem krogu. Zanimiv je bil 13 km vzpon na 1250 m. Zadnja 2 km sta bila ubijajoča s 15 % naklonom. Pri spustu na drugi strani je začelo zelo močno deževati in posledica so bili množični padci. Sam sem se zelo prilagodil razmeram in drugo polovico kolesarske trase odpeljal zelo previdno. Tek je bil ob  jezeru v dveh krogih, z manjšim vzponom. Zaključek je bil v samem središču mesta in prihod tekmovalcev v cilj je potekal ob bučni množici ljudi.
Po obilnem kosilu, je sledila še štiriurna vožnja domov. Z ženo Ireno sva ugotovila, da sem ta dan, naredil kar 4-tlon…


Brane Vrhovšek