Maraton Radenci - Brane prvič na 21 km in morda kmalu na prvem triatlonu


Radenci, 19.05.2012

Tole zgodbo najbrž že poznate. Če ste rekreativni športnik, ste zagotovo velikokrat slišali, kako si nekdo še pred časom ni predstavljal npr. da bo pretekel 21 km ali prevozil s kolesom 100 km v enem kosu. Tudi sam sem bil takšen. A mi je to kaj hitro uspelo. Le z vodo se še nisem spoprijel prav zares.
Skupek treh športov je triatlon in to pomeni, da so pred teboj vsaj trije izzivi, ki se na koncu povežejo v celoto. To je bilo dovolj, da sem sedaj tudi jaz »v igri treh športov«.
Maraton Radenci - start. 
Moja zgodba se potem začne, ko spoznam člane Triatlon kluba Krško in se navdušim nad triatlonom. Zakaj bi se ukvarjal samo z enim športom, če se lahko s tremi naenkrat. Začetnik v športu, pa kar triatlon. Zanimivo, a ne! O tem, da sem se prav odločil so mi pokazale tudi priprave v Medulinu, ko smo skupaj z ostalimi člani TK Krško uživali v športu in idiličnem morskem okolju.
Branko Vrhovšek na ogrevanju..hmmm.
Do sedaj sem največ tekel. Dovolj, da sem se v soboto, 19.05.2012 udeležil tradicionalnega maratona Radenci. Prijavil sem se na polmaraton 21km. To je bila moja prva preizkušnja na tovrstni razdalji. Lani sem večinoma tekel na 10 km, na treningu pa sem šel do 15 km.
S prijateljem sva krenila ob 6.30 iz Brežic in prispela v Radence ob 8.15. Bilo je že zelo živo s tekači, pohodniki in obiskovalci. Najprej sva imela težave s parkiranjem, saj so naju domačini opozarjali, da ne smeva parkirati kjerkoli, ker bodo tam »bejžali« ( po prekmursko tekli). Ob devetih sem se začel ogrevati in pred tem sem še spil »beljakovinski šejk«. Malo sem se obremenjeval,  kaj naj še spijem, da bom imel čim več energije. Na štartu sem čutil tremo in komaj sem čakal, da pričnemo s tekom. Temperatura je bila prijetna, približno 24 stopinj. Po štartu sem tekel tempo 12 km/h in postopoma povečeval na 13km/h. Tek skozi vasi je bil zelo prijeten, saj so nas spodbujali domačini in ob poti je igrala tudi godba. Na okrepčevalnih postajah se nisem ustavljal, vodo sem uporabljal le za hlajenje. Po pretečenih 17 km se je začela »kriza« . Zadnje 4 km sem kar trpel. A to ne odtehta velikega zadovoljstva ob prihodu v cilj. Čista zmaga. Moj prvi polmaraton je za mano. Čas je 1.42,29. Zadovoljen sem in že hitim k novim ciljem naproti, saj vem da je pred mano še dolga in zanimiva pot. Vsekakor bo naslednja 21-ka še boljša in verjetno tudi  še hitrejšaJ.

Športen pozdrav,

Brane Vrhovšek