Ironman Zurich - uspešen nastop Sebastjana

Sebastjan Omerzu nam je poslal poročilo s tekme IM Zurich. Objavljamo zapis.


27.7 sem se udeležil Ironman Zurich 3,8 km plavanja, 180 km kolesa in 42 km teka. Vreme ni bilo idealno, dan prej je močno deževalo, kar je pomenilo še nekaj kaplijic v nedeljo zjutraj in dokaj hladno vreme. Štart je bil 6:55, kar je pomenilo vstajanje ob 3:20, zajtrk, še zadnje preglede vse opreme in odhod v štartno cono, ki se je odpirala ob 5:00. Tudi v štartni coni še enkrat pregled opreme – kolesa ter previdna hoja mimo luž, blata in zelo mehke travne podlage.

Ob 6:00 je dovoljen vstop v vodo in delno razplavanje oziroma ogrevanje, a je potrebno ob 6:30 narediti obvezen izstop iz vode in čakanje na štart. To je najtežji trenutek, kljub temu da maš delno meditacijo, vedno z strahom pogledaš 2.600 sotrpinov , hladno vodo (22 stopinj) in si zamisliš kakšna gneča bo pri plavanju in koliko udarcev boš prijel med plavanjem.

Končno štart in po 1h, 39 minutah ter precej prejetih in oddanih udarcih končno na kolo. Ves strah je izginil in zaradi mokrega cestišča previdna vožnja pri spustih medtem pa najbolj močne vstope v klanec.

Za 180 km sem rabil 6 ur in 15 minut ter povprečno hitrost 28,8 km/h. Dalo se bi hitreje, a vem kako je, če te čaka še 42 km. In to smo imeli 4 kroge po 10.5 km in za vsak krog si dobil elastični trak v barvah moder, rumen, zelen in rdeč. Najtežji je bil 3 krog, ko čutiš bolečino po nogah in hrbtu, s počasnim tekom garaš na progi in razmišljaš kdaj bo konec. V vsem tem garanju se mi je pojavil plakat iz Radencev, ki je pravil: „nasmej se, saj si plačal za to“
To mi je pomagalo, da sem zadnji krog bil vse hitrejši in zadnje 2.5 km sem zelo pospešil.

Za 42 km sem rabil 4 ure in 5 minut, kar ni vrhunski rezultat samo za tek, vendar to je Ironman in glavni cilj je da sem prečkal ciljno črto po 12h urah, 18 minutah in 15 sekundah. Občutek je bi enkraten, saj je to moj najboljši čas in skoraj za 1 uro boljši kot lanski iz Nice.

Plavanje sem končal na 2.114 mestu a do konca ironmana napredoval na 1.298 mesto. Ko narediš tako dobro tekmo se ti mal zmeša J